De top 3 voedingsmiddelen voor gewichtsverlies

Extra calorieën verliezen, daar wordt veel over gedroomd. Dus hoe doe je dat? We zullen je zeker vertellen dat het nodig is om een ​​gezonde levensstijl te behouden. Maar nogmaals, hoe doen we dat? We hebben het geheim. In de rest van dit artikel vind je de top 3 van voedingsmiddelen om af te vallen.

TOP 1: groenten en fruit

Het is moeilijk voor jou om afstand te doen van je chocoladereep. Het is mogelijk om af te vallen zonder je oude gewoontes uit te wissen. Ja, de eerste stap is om een ​​voedingsadvies te vinden dat je zal begeleiden bij jouw zoektocht naar een gezonde levensstijl.

Deze zal je natuurlijk vertellen dat groenten en fruit uitstekend geschikt zijn om je vet te verbranden. Neem bijvoorbeeld een aubergine. Als je het in een pan kookt, let dan op hoe goed het vet opneemt. Stel je voor dat dit op dezelfde manier in ons lichaam werkt als we het eten. Het is rijk aan pectine wat helpt bij het verwijderen van vet in ons lichaam.

Je kunt ook kiezen voor ananas die vetverlies bevordert dankzij bromelina, een diuretisch en anticellulitis-enzym dat het bevat.

TOP 2: kruiden en granen om af te vallen

Peterselie wordt geconsumeerd in maaltijden of cocktails en is zeer effectief voor vetverlies omdat het de eetlust reguleert. Als je niet van peterselie houdt, ga dan voor kaneel. Zeer goed voor diabetici, zo hebben wetenschappers aangetoond dat het de bloedsuikerspiegel verlaagt.

TOP 3: eet vis om af te vallen!

Een voedingscoach zal ook vis aanbevelen. Bijvoorbeeld sardientjes of zalm. Waarom? Sardines zijn rijk aan vitamine B12 en omega-3. Omega-3 vetzuren helpen je de triglyceriden- en slechte cholesterolwaarden te verlagen.

Zalm daarentegen geeft je niet alleen een goed humeur, maar helpt je ook om af te vallen. Net als sardines is het rijk aan omega-3 vetzuren. Hierdoor kun je in feite je vetmassa verminderen.

Leave Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *